Monday 30 September 2013

මට මතක නැහැ අයියා අපු හැමෝම එක්ක වගේ හිටියා. - නිළියක හා මෝස්තර නිරූපිකාවක වන නතාශා පෙරේරා


නිළියක හා මෝස්තර නිරූපිකාවක වන නතාශා පෙරේරා මේ වනවිට නීතීඥවරියක් වී තිබෙනවා.

පසුගියදා රූපවාහිනී නාලිකාවකට පැමිණි නතාශා මීට පෙර ඇයට තිබූ පෙම් සබඳතා ගැන කථා කර තිබුණා.

තමන්ට තිබූ ආදර සම්බන්ධතා ප්‍රමාණය කොතෙක්දැයි අමතක බවයි එහිදී පවසා තිබුනේ.

මේ දිනවල පෙම්වතෙක් හිටියත් ඔහු විශේෂ පෙම්වතෙක් නොවන බව පැවසූ ඇය විවාහ වීමට කැමැත්තක් දක්වන්නේ ලස්සන නැති කෙනෙක් බවද පවසා සිටියා.


නතාශා Love Affairs ගැන මොකද හිතෙන්නේ?
ඒවා මේ ලෝකේ සාමාන්‍ය දෙයක්, එහෙම වෙන්නේ නිසි වයසෙදී නිසියාකාරව සිදුවුනොත්

ඔයාට Affairs කීයක් තිබිලා තියනද?
ම්ම්...ම්...ගනන් කරන්නත් අමාරුයි. එච්චර තමයි කියන්න තියෙන්නේ.

ඇයි ඔයාට Permanant Affair එකක් නොතිබුනේ?
එෆෙයාර්ස් පිළිබඳව මම ඒ තරම් බැරෑරුම්ව හිතන කෙනෙක් නෙවෙයි.

ඔයාට දැන් බෝයි ෆ්‍රෙන්ඩ් කෙනෙක් ඉන්නවද?
ඔව්. ඒත් ස්පෙෂල් බෝයිෆ්‍රෙන්ඩ් කෙනෙක් නෙවෙයි, විශේෂයෙන්ම ආශ්‍රය කරන කෙනෙක් නෑ.

First Affair එක මතකද?
නෑ...මතක නෑ. මම කිව්වේ මට ඔය කිසි දෙයක් මතක නෑ.

නතාශා කියන්නේ මුල අමතක කරන කෙනෙක්ද?
නැහැ. මට මුල කවදාවත් අමතක වෙන්නේ නෑ.

ඒ වුනාට ඔයාට First Affair එක අමතකයි.
ඔව්. ඒක තමා. ඒත් ඒකෙන් අදහස් වෙන්නේ නැහැනේ මුල අමතකයි කියලා.

එම සම්පූර්ණ සංවාදය ඇතුලත් වීඩියෝව පහතින්.







No comments:

Post a Comment