Thursday 29 August 2013

"මම හෝටලයට ගිය බව ඇත්ත, නමුත් කාන්තාවක් සමග පැමිණියා කියන කතාව අමූලික බොරුවක්, මම ගියේ ඒ හෝටලයට ආපු මගේ මිතුරන් පිරිසක් මුණ ගැහෙන්න. ටික වෙලාවකට පස්සේ මම හෝටලයෙන් පිටව ගියා, මගේ ආරක්ෂකයින් අවිනීත ලෙස හැසිරුනා කියන කතාව මම ප්‍රතික්ෂේප කරනවා" - දිලුම් අමුණුගමගම


දිලුම් අමුණුගමගම මංත්‍රීවරයා විසින් විවාහ 2ක් කරගත් බව පසුගිය කාලයේ වාර්තා විය.

කෙසේ වුවද ඔහු විසින් මසකට වරක් කාන්තාවන් රැගෙන මහනුවර දළදා මාලිගය ඉදිරිපිට පිහිටි කුවීන්ස් හෝටලයට රිංගන බව  වාර්තාවේ.

ආසන්නතම සිදුවීම වාර්තා වන්නේ පසුගිය සඳුදා එනම් 26 වන දිනය.


කාන්තාවක් සමඟ එදින දිලුම් පැමිණියේ රාත්‍රී 9 ට පමණය. ඇයව කාමරයට ඇරලවීමෙන් පසු ඔහු මිතුරන් හා ආරක්ෂකයන් 15ක් පමණ සමඟ පාන්දර 3 පමණ වනතෙක් හෝටලය තුළ මත් පැන් පානය කර තිබේ.

සංචාරකයන් හෝ වෙනත් කිසිවෙක් සිටිනා බවක් මායිම් නොකට කෑ කෝ ගසමින් සිටීමෙන් පසු තරුණිය සිටි කාමරයට දිලුම් ගොස් ඇත්තේ පාන්දර 3 ට පමණය. ඒ වනවිට මත්පැන් බිල රු. 50,000 ඉක්මවා තිබී ඇත.


අනතුරුව බීමත් ආරක්ෂයින් හෝටලයෙන් එළියට ගොස් පාරේ සිට කෑකෝ ගසමින් සිට ඇත.

No comments:

Post a Comment